יום שלישי, 31 במאי 2011

הכר את החותר: גרגורי אלטשולר

הוא התחיל לחתור בקיאק לפני 30 שנה ברוסיה, נאלץ לעשות הפסקה כאשר עלה לארץ וחזר לחתור בשנת 2003 כאשר הצטרף לטרה סנטה. גרגורי, מהנדס מכרה ומחצבים במקצועו, גר בפתח תיקווה ועובד כעוזר טכנאי מזגנים.


גרגורי, איך הגעת לקיאקים ?
תמיד רציתי לטייל בנהרות. בסופו של דבר אני ועוד שני חברים לקחנו קיאק זוגי מתקפל ויצאנו לנהר מדרגה 3.

איך היו הצעדים הראשונים?
בתקופה ההיא היה קשה להשיג ציוד. השגנו מטריצה של קיאק והתחלנו לייצר קיאקים מפיברגלס ודבק אפוקסי. גם את המשוטים ושאר הציוד אלתרנו בעצמנו. לכל חבר חדש בקבוצה היינו מייצרים קיאק חדש. לא היו לנו מאמנים והיינו צריכים ללמוד הכול לבד.

איך הקיאקים משתלבים בחיי היום יום שלך?
לצערי בגלל העבודה אני לא יכול לבוא לים באמצע השבוע ובגלל זה חותר בשתי פעילויות בוקר בשבת ברצף. אני חי משבת לשבת בציפייה לחתירה.

מה אתה הכי אוהב בקיאקים?
הקיאק הוא כלי שייט מדהים בהתאמתו למישהו שרוצה לטייל על המים, בים או בנהר. אני אוהב את השילוב של מים, אוויר נקי, שמש וחבורה נפלאה של אנשים. בנוסף זה גם מזכיר את התקופה שהייתי צעיר.

מה החוויה הכי מרגשת שאתה זוכר מעולם הקיאקים?
המסע לנהר בדרגה 5 בסיביר. הנופים, הנהר והצוות שהיה איתי היו מדהימים. בנוסף, אני זוכר עד עכשיו איך כשלמדתי לגלוש בטרה סנטה, הקיאק שלי התחרטם בחול והתעופף באוויר.
אוקריינה 1985

שאיפות, מטרות?
להמשיך לחתור עד כמה שאוכל ואני מאחל למועדון שלנו להמשיך להצליח ומקווה שיבואו עוד הרבה אנשים חדשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה