יום שלישי, 31 במאי 2011

משוטי לנדל עושים קאמבק!


חברת המשוטים המובילה בעולם אשר נמכרה לחברת ענק אמריקאית חוזרת למפעל ולאיכות המקוריים. היצרן המקורי של משוטי לנדל אליסטר ווילסון בשיתוף עם דניס נייג'ל מחותרי הקיאקים הימיים הוותיקים והמנוסים ביותר החזירו עטרה ליושנה וקנו בחזרה את הבעלות על 'לנדל'. עכשיו בחנות טרה סנטה
 לפני 40 שנה החליט חותר אולימפי סקוטי בשם אליסטר ווילסוןן לתכנן ולייצר משוט טוב יותר ממה שהיה בשוק. במרוצת השנים הפכה לנדל (על שם הכפר לחופיו חתר) לחברת המשוטים המובילה בעולם. חותרים נלהבים ומנוסים מכל ענפי החתירה היו מעורבים בתכנון ועיצוב המשוטים. בולט במיוחד היה שיתוף הפעולה עם דניס נייג'ל חותר בעל ניסיון עשיר במסעות מאתגרים.להבי KINETIK TOURING חוללו מהפכה בעולם הקיאקים בשל היכולת נדירה לניצול ושימוש בשטח הפנים ללא מאמץ ועומס על הכתפיים. המעבר שלו במים הוא מושלם, מחתירה לגלגול, תמיכה והיגוי. לפני מספר שנים קנתה חברת הענק האמריקאית JOHNSON OUTDOORS את לנדל והמוצר והשירות התדרדרו. עם זאת, מדריכי טרה סנטה המשיכו להחזיק במשוטי הלנדל הישנים גם כאשר החלו להתפרק מתוך אמונה שיום אחד הגלגל יתהפך שוב. והיום הזה הגיע. אליסטר נחרד לראות מה עשו באמריקה למפעל חייו ויחד עם נייגל יצא למערכה של קניית לנדל והחזרתה למורשת הקלטית שלה!
נכון לעכשיו, קיבלנו מספר משוטים שהיו בסטוק ובקרוב נוכל להזמין משוטים חדשים לפי הזמנה עם להבים בארבע גדלים שונים. משוטי לנדל גם ניתנים לפירוק ל- 4 חלקים שימושי ביותר לטיולים בחו"ל. עוד על לנדל ניתן לראות בוידיאו הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה