יום שני, 6 ביוני 2011

סיפורו של קיאק...


פעם, לפני 20 וכמה שנים, הגעתי לישראל מווילס. אני קיאק 271 שיצא מהמפעל של נייג'ל. עברתי הרבה תלאות ומלתעות. חותרים וחותרות רבים ומרובות הניחו את ישבנם וישבנן בתוכי. חלקם בישראל וחלקם באלסקה. נדדתי סביב כדור הארץ וביליתי בתוך מים חמים, קרים וקפואים, עד לרגע שבו זקנתי. התעייפתי, התמלאתי מים מלוחים ולא התאים לי יותר כאבי החצאית שחנקו את נשמתי. הכל השתנה כאשר הגעתי למוסך הקיאקים של עפר ברישפון. פניי נמתחו, חוריי נסתמו, קבלתי צבע חדש למעלה ולמטה, נעים לי להחליק בחול על הקיל סטריפ החדש שלי. הגומיות חזרו לאחוז את בקבוקי המים בחוזקה וככה אני מוכן לעוד 20 וכמה שנות חתירה!

3 תגובות:

  1. איזה יופי, נראה חדש לגמרי, לא להאמין שהוא כבר בן 20- אם הבנתי נכון :) הצבעים יפים והוא נראה מעולה לחתירה.

    השבמחק
  2. 20 שנה!! ואו, מעולה
    כל הכבוד :)

    השבמחק
  3. חחח איזה חמוד. משמ קיאק וינטאג'. מעניין אם הוא יודע כבר את הדרך בים לבד או שהוא עדיין זקוק למפה :)

    השבמחק