יום שבת, 29 באוקטובר 2011

כנס גולשי WAVESKI ו- SURF KAYAK ה-1 באשדוד



במשך שנים גלשו כמה חבר'ה באשדוד, אחרים בהרצליה, ת"א ובצפון, חלקם לבד, חלקם עם חבר, חלק בקיאק גלים וחלק בוויבסקי, חלקם מתחילים וחלקם ברמה גבוהה, חלקם במסגרת מועדון וחלקם באופן פרטי ותמיד מרגישים קצת כמו הברווזון המכוער לצד כמויות הגלשנים....ותמיד שמחים לגלות עוד ברווזון שדומה להם במים :) ואז הגיע הפייסבוק...
זה התחיל עם פתיחת קבוצה לגולשי קיאקי גלישה ווייב-סקי בפייסבוק. הקבוצה הלכה וגדלה, מונה כיום 157 חברים וכוללת דיונים סוערים (בשאלה המפלגת משפחות - עם או בלי חצאית), דיווחים על מצב הים והרבה סרטים ותמונות שמחממים את הלב בימי הפלטה. וכך בלי לשים לב קמה ונוצרה לה קהילה של "גולשי תחת" וארגון של מפגש היה בלתי נמנע (ולו רק כדי לראות האם כל הדמויות האלו מהפייסבוק הן אמיתיות...).


האם סוף סוף ניפגש? נשב יחד? נדבר? נלמד? אה... כן... זו בהחלט היתה הכוונה אלא ש... יום שישי בבוקר בחוף הקשתות באשדוד זימן לנו גלים קטנים אך יפים וכולנו מצאנו את עצמנו במים, וכולנו זה אומר למעלה מ- 40 "גולשי ישבן" ואוחזי משוט. אין ספק כי היה זה רגע היסטורי ומרגש, הים התיכון לא ראה, בכל ההיסטוריה העשירה שלו, כמות כה גדולה של WAVESKI ו- SURF KAYAK.
לאחר 4 שעות במים הצליחו המארגנים להוציא את החבורה למפגש יבש על בירה ונקניקיות, בו קיבלנו הרצאה מגולש הווייבסקי המוביל בארץ דניאל גרוס על כמה עקרונות גלישה, דיברנו על מיסוד הקהילה החדשה, מפגשים עתידיים, תחרויות ואולי אפילו אירוח תחרות בינ"ל.
זו ההזדמנות להודות למספר חברים שמכורים לספורט שבזכותם הצלחנו לארגן חבורה גדולה לאירוע ראשון מסוגו וכמובן גם למרק צוקרברג על חלקו.
אנו בטוחים שזוהי רק הסנונית הראשונה ובקרוב נראה מפגש נוסף ואימונים משותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה